kampania promocyjna dla Komfort

  • Strategy

    Campaign for children

  • Design

    Design, Animation 3D

  • Client

    Sklepy Komfort S.A.

Markę KOMPORT poznaliśmy na Targach Meblarskich MEBLE POLSKA w Poznaniu. Dużym zespołem odwiedzili nasze stoisko i zagościli w nim na długo. Rozmawialiśmy o kierunku marketingu w branży, o technologiach 3D, które usprawniają sprzedaż oraz o tym, jak możemy zaangażować się w najnowszą, jesienną kampanię.
Z tym rozmów, spotkań online oraz kilku litrów kawy powstał pomysł na wrześniową kampanię skierowaną do dzieci. Dodatkowo zaproponowaliśmy kilka koncepcji niestandardowych okładek dla nowego katalogu dywanów. Efekt naszej kampanii był bardzo pozytywny. Sami zobaczcie jakie wdzięczne komentarze napisali najmłodsi odbiorcy marki. Myślimy, że miło zapamiętają markę KOMFORT i wrócą do niej nie raz… Markę KOMPORT wspieramy w pomysłach do dziś.
Prace rozpoczęliśmy od scenariusza i konceptów animacji. Oto efekt naszych kreatywnych poranków i wieczorów. Tempo pracy było bardzo szybkie, bo mieliśmy tylko 10 dni na wykonanie wszystkiego.
A oto efekty naszej pracy.
Komfort reklama dziecięcych dywanów
Wspieraliśmy też markę KOMPORT w procesie tworzenia i poszukiwania konceptu na okładkę do katalogu DYWANY i WYKŁADZINY.
Mieliśmy trzy pomysły. Pierwszy pokazujący, że w każdym domu, który zaprojektujemy, sami czy przy wsparciu projektanta dywany KOMPORT idealnie pasują. Drugi, nasz faworyt, który prezentował dywany jako sztukę w galerii. Dodatkowo wzór dywanu natchnął nas, aby w sposób niekonwencjonalny pokazać go. Oraz trzeci tradycyjny prezentujący wiele wzorów i kolorów, spośród, których każdy znajdzie coś dla siebie. A Wam, która koncepcja najbardziej się podoba?
Uwielbiamy jeść ciasteczka, więc na naszej stronie stosujemy pliki cookies.