projektowanie frontów meblowych MDF

Task

Wdrożenie rekomendacji strategii wzorniczej

  • Strategy

    Product Strategy, Brand Strategy, Brandbook

  • Design

    Prototype, Visualizations 3D, Marketing

  • Client

    P.H.U.P DARO Dariusz Nowak

Mieliśmy przejemność projektowania produktów na naszym rynku lokalnym. DARO to stolarnia w Lublinie, która jest znana w całej Polsce. Bardzo cieszymy się, że razem mogliśmy przeprowadzić proces wdrożenia strategii wzorniczej dla kuchennych frontów meblowych MDF oraz akryli. Naszym zadaniem było zaprojektowanie trzech kolekcji – CLASSIC, MODERN, DESIGN – kuchennych frontów meblowych MDF. Na rynek wprowadziliśmy 15 nowoczesnych frontów (łącznie zostało zaprojektowanych 45 różnych wzorów i wariantów), które można podziwiać na poniższych wizualizacjach.
Drugim etapem było stworzenie solidnego, nowoczesnego i przyjaznego wyglądu marki oraz materiałów marketingowych i reklamowych. Celem firmy DARO było zaprojektowanie nowej marki dla stolarni, obecnie istnieje już dobrze znana marka akcesoriów meblowych. Ze względu na inwestycję w ten obszar przygotowaliśmy trzy katalogi produktowe (nowej kolekcji, obecnych kolekcji oraz akryli), które stanowią ofertę handlową, dodatkowo zaprojektowaliśmy wzorniki do salonów sprzedaży.  Sprawdź efekty naszej pracy.
Nowoczesne, wpisujące się w minimalistyczną architekturę fronty wypełniają kuchnię ładem i spokojem. Prostota w połączeniu z elegancją stworzyły miejsce w którym  gotowanie stanie się jeszcze większą przyjemnością.  Z piętnastu zaprojektowanych frontów meblowych każdy znajdzie coś dla siebie. Przygotowaliśmy zarówno klasyczne rozwiązania jak i innowacyjne na rynku przestrzenne fronty meblowe, pozwalające osiągnąć w kuchni efekt 3D, niczym klocki imitują większą przestrzeń, a także podkreślają wyjątkowość (tych, którzy je wybiorą). 
Firma DARO specjalizuje się w sprzedaży hurtowej akcesoriów meblowych, systemów drzwi przesuwnych frontów aluminiowych oraz płyty meblowej. Kompleksowo zaopatruje producentów mebli, studia meblowe, dystrybutorów akcesoriów meblowych oraz składy i sklepy ze stolarką budowlaną.
W ramach współpracy stworzyliśmy nową markę, nawiązującą swoim wyglądem do frezowania frontów, akcydensy, które zapewniają profesjonalnych wygląd marki oraz materiały marketingowe (stronę internetową, katalogi drukowane, ekspozytory sklepowe oraz komplet materiałów do social media).
Oto nasza propozycja nowego spojrzenia na ich markę.
Uwielbiamy jeść ciasteczka, więc na naszej stronie stosujemy pliki cookies.