projektowanie bram i ogrodzeń

Task

Wdrożenie strategii wzorniczej

  • Strategy

    Brand Strategy, Brandbook, Promotion Strategy

  • Design

    Marketing, Configurator 3D, Visualizations 3D, Animation 3D

  • Client

    Z.P.H. SIATEX Artur Fert

Naszym zadaniem było wdrożenie strategii wzorniczej, poprzez przygotowanie projektów wzorniczych ogrodzeń i bram ze specjalistycznym oprzyrządowaniem. W przygotowaniu były trzy kolekcje: WALL, CLASSIC, MODERN, dla każdej zaprojektowaliśmy bramę dwudrzwiową, bramę automatyczną, przęsło, furtkę, słupki oraz akcesoria czujniki dotykowe, oświetlenie zasilane fotowoltaiką, alarmy i inne.
Dodatkowo zajęliśmy się repozycjonowaniem i rebrandingiem marki. Przygotowaliśmy odświeżone, nowoczesne logo, akcydensy oraz materiały marketingowe, w tym także animację 3D oraz konfigurator produktów oparty o modele 3D.  Najważniejszym elementem tych działań było przygotowanie strategii marketingowej, której celem było wdrożenie produktów na cały rynek Polski i zagraniczny, ze szczególnym uwzględnieniem Niemiec.
Dla prowadzonych działań marketingowych kluczowym elementem była animacja 3d, w której zaprezentowaliśmy wszystkie nowe wzory ogrodzeń, z uwzględnieniem specyfiki klienta oraz unikalne cechy i zalety produktu. Jest to typowe explainer video.

 

 

Zaprojektowaliśmy trzy linie ogrodzeń. Każda z myślą o innym kliencie i innych potrzebach.
Kolekcja WALL dla ceniących prywatność, kolekcja CLASSIC dla poszukujących praktycznych rozwiązań oraz kolekcja MODERN zdecydowanie dla indywidualistów, bo design tych ogrodzeń jest unikalny i odważny.
Poniżej ostateczny efekt projektowania widoczny na wizualizacjach 3D. Każda kolekcja otrzymała swój styl domu oraz otoczenia, by jeszcze mocniej podkreślić unikalność każdej kolekcji.
Konfigurator 3D, stworzony na platformę desktop pozwolił na dobrą zabawę podczas ofertowania. Każdy z potencjalnych klientów może zarówno skorzystać z gotowych wzorów jak i stworzyć własny wzór ogrodzenia, co stanowi dużą unikalność firmy na rynku ogrodzeń. Postępująca personalizacja produktów w firmie SIATEX pozwoliła jej na zdobycie nowych klientów.
Masz ochotę stworzyć własne ogrodzenie? Wejdź na: https://www.siatex.info/konfigurator3d/ lub obejrzyj naszą animację pokazującą proces projektowania w konfiguratorze 3D.
Odwiedziliśmy także centralę firmę oraz jej profesjonalny, zrobotyzowany magazyn. Podczas wizyty odbyła się profesjonalna sesja filmowa i zdjęciowa, która miała za cel zaprezentować firmę dla przyszłym dystrybutorów w Polsce i za granicą. Dotychczas firma SIATEX działała głównie na rynku lokalny. Od czasu naszej współpracy zmieniła swoje cele i otworzyła się ze swoimi produktami na całą Europę.
Ostatnim elementem do utrzymania spójności marki było przygotowanie strategii marketingowej, systemu identyfikacji wizualnej poszerzonego o akcydensy i materiąły marketingowe (do social media, outdoorowe oraz drukowane, katalogi produktowe). W tym także przeprowadziliśmy naming nowych kolekcji, które otrzymały dumną nazwę całej linii – SIATEX ART. Marka tak przygotowana, z naszą pomocą rozwija się i zdobywa kolejnych dystrybutorów.
Uwielbiamy jeść ciasteczka, więc na naszej stronie stosujemy pliki cookies.