wirtualny influencer dla Kabaretu Smile

Task

stworzenie writualnego influencera

  • Strategy

    opracowanie strategii dla wirtualnego influencera

  • Design

    konceptowanie, modelowanie 3D, rendery, marketing

Zapraszamy do relacji z wykonania interaktywnego efektu hologramu wirtualnego influencera, który występuje na scenie przy wsparciu technologii z Hollywood. W ten sposób Nowy, jako nowy członek Kabaretu Smile stał się prawdziwym, ludzkim aktorem, który mógł występować na scenie i prowadzić rozmowy z publicznością. W projekcie wykorzystano bezprzewodowe przechwytywanie ruchu ciała (Xsens), dłoni (Manus) i twarzy, renderowanie w czasie rzeczywistym (Unreal Engine), projekcję i hologram. Efekt, który możecie oglądać to setki godzin pracy i testów.
Projekt jest uznawany za pierwsze w historii zsynchronizowane zastosowanie tych technologii w Polsce.
Początek naszej współpracy rozpoczął się na warsztatach koncepcyjnych dla Kabaretu Smile, gdzie rozmawialiśmy o marketingu dla Kabaretu, opowiadaliśmy o naszej technologii 3D, o jej ograniczeniach, możliwościach i zastosowaniu. Ponad dwadzieścia godzin później powstał pomysł na aktora 3D i influencera wirtualnego.
Andrzej, Paweł i Michał od razu mieli pewność, że musi być to „ufok”, który odwiedza naszą ziemię i poznaje ją razem z postaciami kabaretowymi: Bożeną, Merlinem oraz panem Stanisławem. Wizję miliśmy. Teraz była kwestia designu.
Długo szukaliśmy pomysłu. Chwytaliśmy się przeróżnych rozwiązań. Decydowaliśmy czy niebieski, filetowy a może zielony kolor skóry powinien mięć „ufok”? Testowaliśmy kształty głowy, rąk, ciała. Dodawaliśmy znaki szczególne postaci. Bardzo długo poszukiwaliśmy ostatecznej wersji „Nowego”, który do dziś jeszcze szuka imienia. Może ktoś z Was ma jakiś pomysł?
Zobaczcie jak wyglądał w skrócie nasz proces projektowania.
Tutaj już koncepty ostateczne, z których Kabaret Smile wybierał design.
Jak podoba Wam się ostateczny wygląd „Nowego”?
Wirtualni influencerzy to nowatorskie działanie. Na rynku Polskim są: Media Markt -Tech-Ekspert oraz Sara Kosmos. Każda z tych postraci nie przekracza na instagramie 1500 followersów. Zatem dopiero zbiera swoj publiczność… Trend wirtualnych influencerów w Japonii, Chinach czy USA jest bardzo silny. Uważamy, że to przyszłość działania najlepszych marek także w Polsce.
Zobaczcie nasze animacje 3D z udziałem Nowego.
Uwielbiamy jeść ciasteczka, więc na naszej stronie stosujemy pliki cookies.